Известие

Collapse
No announcement yet.

Хидравликата свири???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Хидравликата свири???

    Здравеите Алфисти,
    значи имам следния проблем:колата работи на празен ход,и нещо свири,сменени са всички ролки скоро,сменен е и оптяйния механизъм на пистовия ремък.Също свири като навия волана до краина степен.аз не разбирам много от автомобили,но вече втора Алфа и горе долу имам някакви познания.аз си мисля че е хидравличната помпа,моля даите мнения как да отстраня този проблем.Благодаря ви предварително.
    156 2,4jtd

  • #2
    Колега провери си за начало нивото на хидравличната течност/масло.
    sigpic
    Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
    " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
    "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

    Comment


    • #3
      Сигурно хидравличната помпа, на мене ми свири вече 25000 км и се чудя колко ще утрае, а в крайни положения на волана нищо не ми свири.

      Сърцата са по-капризни от умовете.

      Comment


      • #4
        Колега провери си за начало нивото на хидравличната течност/масло
        Долеи малко течност
        Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
        159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
        NEW 159 2.0 JTDm Black TI

        Comment


        • #5
          да попитам и аз
          при мен свири само когато сам на полусаединител и подам повече газ от какво ли може да е
          sigpicAlfa 156 1.8 TS '00

          Comment


          • #6
            Каква течност сипвате? Казаха ми Tutela gia ама не мога да намеря.

            Сърцата са по-капризни от умовете.

            Comment


            • #7
              какво и да сипете стига да е червено няма да имате проблеми, свири защото е под мин., това е страшно чувствително и 50гр. да му липсва си казва, ако това не е проблема търсите друго от какво може да е
              sigpic
              ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
              0889 636 093

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от raiders
                какво и да сипете стига да е червено няма да имате проблеми, свири защото е под мин., това е страшно чувствително и 50гр. да му липсва си казва, ако това не е проблема търсите друго от какво може да е
                Все пак не и сипвайте от червения антифриз
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #9
                  re

                  здравеите отново значи доляx до горе течност,и свиренето си остава,но на моменти когато навия докраи волана не свири,но понякога и свири.мойе ли да се ремонтира тази помпа ако изобщо е тя,или няма ремонт а трябва нова.Благодаря.колата е 156 2,4 JТД 1998.
                  156 2,4jtd

                  Comment


                  • #10
                    Re: re

                    Първоначално публикувано от Boriio
                    здравеите отново значи доляx до горе течност,и свиренето си остава,но на моменти когато навия докраи волана не свири,но понякога и свири.мойе ли да се ремонтира тази помпа ако изобщо е тя,или няма ремонт а трябва нова.Благодаря.колата е 156 2,4 JТД 1998.
                    ...както го разказваш...първо определи откъде е свиренето...от хидравлоката на волана-респ влияе ли се свиренето от леко или следно поврътване с волана, или свиренето е част от груповия шум на работа на двигателя....
                    В крайно положение на волана е нормално да отихне,щото изпълнителният режим на буталото на кормилната рейка отваря един по голям отвор и върти малко по свободно в основният му кръг-разтоварва рейката...докато в междинните работни положения буталото на рейката отваря и затваря последователно поредица мини-работни отворчета-дифузорчета като трасе на работният флуид, като по този начин порционира последователното придвижване на рейката ... и от там е този шум-износени са уплътненията ограничаващи секторите на тези дифузорчета, и от голямото налягяне,маслото свисти през уплътненията/тук разбирай износени уплътнения или прът по който работят/...Разбира се има крайни уплътнения които обират пропуска на работните такива... обират т.нар.слив ,и може при това свирене на маслото дори да имаш ограничен външен теч по рейката и на земята -т.е. загуба на хидр.масло...А само като хипотеза-по малко вероятно е шумът да е от помпата/вземаш едни докторски слущалки-и проверяваш дали е оттам-при помпата може да е лагер или нещо подобно-ще го чуеш ако е тя.......така,гадателски от разтояние,без да се чуе и види, е смешно да се поставят диагнози-предположения, ...но тук си е форум-говорилня; Начи, няма да ти е ного скъпо-като предпоследен тест да смениш цялото масло на хидравликата /щото после ще си го източиш и ще си го ползуваш пак/;При по нормални обстоятелства,при такава смяна всеизвестно е ,че системата започва да работи чувствитенло по леко...и безшумно ...та по тоя ред фащаш къде е номерът - в помпа,или в усилвателя на кормилната рейкова кутия; кормилната рейка се ремонтира-но само ако искаш,... по традиционно е нова-секънд хенд..или чисто нова...за помпата също - или ремонт ако е възможен,или по реда на Мърфи; аз съм си правил кутиите на 2-3 коли/през времето/...на един СААБ, на един нисан др; надничал съм и в други варианти на кутии...аналогични са....Сега: въпроса се свежда -Защо питаш за съвет: ще си я правиш сам, или да се правиш на отворен като отидеш на майстор....щото като рече човек да ти сподели мнение-да знае принципно ли да ти отговори,или в детайли...поздрави,успех...
                    156-2.4-JTD-99;
                    156-2.4-JTD-SW-01;

                    Comment


                    • #11
                      И аз го имах същия проблем. Свиренето и даже и чукане все едно ти удря някой по волана с чук. Ходих при различни майстори и всеки казва различно. Отидох в сервиза на фиат и ланчия в Стара Загора и ми казаха че е от демферната шайба. И наистина беше от там. Гумата която беше посредата се беше разцепила и като завиваш и чатка. За нова ми искаха 350 кинта. Открих къде ги рециклират и ми струваше само 60 лева. Сега вече 8,9 месеца нямам проблеми да чукна на дърво. Провери може и от там да е проблема. Успех
                      Alfa Romeo 156 - 2.4 JTD

                      Comment

                      Working...
                      X